Er zijn verschillende oorzaken waarom debiteuren in het attentiefilter terecht kunnen komen. De meeste attentieredenen kunt u zelf oplossen.

Ongelezen berichten - bevat debiteuren met een ongelezen reactie op debiteurniveau.
Openstaande notities - bevat debiteuren met een ongelezen notitie op debiteurniveau.
E-mailadres ontbreekt - bevat debiteuren zonder e-mailadres. E-mailadressen kunt u aanvullen in uw boekhoudpakket.
E-mailadres opgegeven - bevat debiteuren met een opgegeven e-mailadres via het online dossier.
Verstreken betalingsregeling - bevat debiteuren waarvoor een betalingsregeling is ingesteld, maar waarbij deze niet wordt nagekomen.
Moet gebeld worden - bevat debiteuren waarvoor een ‘bel debiteur’-stap is ingepland. Dit is een actielijst van debiteuren waarmee jullie contact mee moeten nemen.
Klaar voor incasso - bevat debiteuren waarbij één of meerdere facturen klaarstaan voor incasso.

Door de checkbox naast één of meerdere attentieredenen aan te vinken, worden alleen debiteuren met een bepaalde attentiereden(en) getoond.

Heeft u het antwoord gevonden?