Ongelezen berichten kunnen op drie verschillende plekken binnenkomen: bij een factuur, een zaak of bij een debiteur. In het overzicht van de administraties kunt u snel zien of u een bericht dient af te handelen.

Berichten afhandelen
Vanuit het overzicht van de administratie klikt u op de naam van de administratie. U komt vervolgens terecht op het Dashboard van de administratie. Op het Dashboard van de administratie kunt u zien of er ongelezen berichten zijn.

Door op het Dashboard te klikken bij respectievelijk de factuur, zaak of debiteur met ongelezen berichten te klikken, ziet u een overzicht van de ongelezen berichten. 

Vervolgens kunt u, aan de rechterkant in de tijdlijn, kiezen voor:

  • Het bericht als gelezen markeren door te klikken op 'Markeer als gelezen'
  • Het bericht beantwoorden door te klikken op 'Nieuw bericht'

In het Dashboard en in respectievelijk de facturenlijst, zakenlijst of debiteurenlijst verdwijnt de ongelezen reactie uit het overzicht, zodat u door kunt gaan met het afhandelen van het volgende ongelezen bericht.

Heeft u het antwoord gevonden?