Indien u terugkomt van uw welverdiende vakantie, kunt u zelf de administratie hervatten. Dit kunt u doen door vanaf het Dashboard van de administratie te klikken op de knop 'Instellingen'. U gaat naar Factuurtraject, u klikt op het selectievakje bij 'Actief'. Vervolgens scrolt u naar onderen om op 'Wijzigingen opslaan' te klikken waarmee u de administratie definitief hervat.  

Indien er andere redenen waren waardoor de administratie gepauzeerd stond, ga dan na of deze redenen zijn opgelost voordat de administratie wordt hervat. Een reden om de administratie te pauzeren kan bijvoorbeeld zijn dat de importeertaak niet gelukt is. In dit geval komen betalingen niet in Payt terecht. Het pauzeren van de administratie voorkomt dat er onterechte herinneringen verstuurd worden. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de servicedesk.

Vergrendelde administratie
U kunt aan onderstaande melding zien of de administratie vergrendeld staat. Indien de administratie vergrendeld staat, kunt u niet zelf de administratie hervatten. Een nieuwe administratie staat standaard altijd vergrendeld, de reden hiervoor is dat de administratie eerst geïmplementeerd dient te worden. Een implementatiespecialist van Payt kan de administratie ontgrendelen.

Heeft u het antwoord gevonden?