Op uw dashboard vindt u een overzicht met alle aandachtspunten. Hieronder volgt een uitleg van de aandachtspunten van onderstaande voorbeeld. 

Facturen

  • Er zijn 3 facturen met ongelezen berichten. Deze kunt u afhandelen door te reageren via Payt en het bericht te markeren als gelezen. 
  • Er zijn 7 openstaande notities. Deze staan open doordat u heeft ingesteld dat u nog herinnerd moet worden aan de notitie. 
  • Er zijn 18 facturen met verstreken betalingsregeling. Dit betekent dat uw debiteur de afgesproken regeling niet is nagekomen. In dit geval kunt u de betalingsregeling verwijderen en de factuur weer laten meelopen met de vooraf ingestelde stappen in uw debiteurenbeheer. 
  • Er is 1 factuur geblokkeerd. Een factuur kan om meerdere rederen geblokkeerd worden, bijvoorbeeld omdat de mail niet aangekomen is bij uw debiteur, er minder dan het minimumbedrag open staat of er een iDEAL betaling is ontvangen. U vindt de reden van de blokkade in de tijdlijn van de factuur.
  • Er is 1 factuur gepauzeerd. Deze heeft u zelf gepauzeerd. Doordat deze factuur op het dashboard wordt getoond kunt u in een oogopslag zien welke facturen nog aandacht nodig hebben van u. 

Debiteuren

  • Er is 1 debiteur met een openstaande notitie. U kunt notities op factuurniveau en op debiteurniveau aanmaken. 

Incassozaken 

Aangezien u het incassotraject in Payt ook in eigen beheer heeft, vindt u hier dezelfde aandachtspunten als bij 'facturen' en 'debiteuren'. 

Overige 

Hier vindt u de overige aandachtspunten, zoals informatie met betrekking tot de dagelijkse import (is deze geslaagd, zo ja, zijn er nog validatiefouten) en de online betalingen (zijn er facturen betaald via iDEAL die nog niet door u verwerkt zijn in uw boekhouding). 

Heeft u het antwoord gevonden?