Indien u een gekoppeld factuurdocument wilt aanpassen, dan kunt u dat doen door het factuurdocument bij Payt aan te bieden op dezelfde manier zoals het oorspronkelijke factuurdocument is gekoppeld. 

Hoe het koppelen van een factuurdocument werkt, kun u lezen in het volgende support-artikel 'hoe voeg ik een factuurdocument en/of factuurbijlage toe'.

Bij een nieuwe import zal vervolgens het factuurdocument worden vervangen door de meest recent aangeleverde versie. 

Voorbeeld factuurdocumenten gekoppeld vanuit de boekhouding:
Payt haalt het factuurdocument direct uit de boekhouding op. Indien het factuurdocument in de boekhouding wordt aangepast, zal deze vervolgens in Payt worden aangepast.

Voorbeeld factuurdocumenten gekoppeld via mail2payt:
 Facturen worden doorgaans door middel van de bestandsnaam gekoppeld met de aangeleverde factuurgegevens vanuit de boekhouding in Payt. Als u het factuurdocument wenst te vervangen, dan kunt u dat doen door een factuurdocument met dezelfde naam naar mail2payt in te sturen.

Let op: bepaalde factuurgegevens zoals het factuurbedrag en het factuurnummer kunnen achteraf niet meer aangepast worden. In deze gevallen kan het nodig zijn om de factuur te verwijderen, mits er nog geen actie is geweest.

Factuurbijlage aanpassen
Bij het aanpassen van factuurbijlages gelden dezelfde regels als bij het aanpassen van factuurdocumenten. Daarnaast kunnen factuurbijlages in Payt worden toegevoegd en verwijderd.

Heeft u het antwoord gevonden?