In elke e-mail of brief die uw debiteur van Payt ontvangt, staat een link naar het online dossier. Via deze website kan uw debiteur vragen stellen over de factuur, direct betalen via Ideal, indien u deze optie biedt, of een betalingsregeling treffen. 

In sommige gevallen is er geen e-mailadres van uw debiteur bekend. Uw debiteur kan er dan voor kiezen om via het online dossier een e-mailadres aan te leveren. De lijst met debiteuren die op deze manier een e-mailadres doorgegeven hebben, is binnen Payt terug te vinden door de debiteurenlijst te filteren op 'Opgegeven e-mailadres' onder het kopje 'Attentie'.

Een tweede manier om een opgegeven e-mailadres te vinden, is door op de detailpagina van uw debiteur door te klikken op het tandwiel aan de rechterzijde.

Vervolgens ziet u de instellingen van de desbetreffende debiteur. Onder het kopje 'Opgeven e-mailadres' kunt u het aangeleverde e-mailadres van uw debiteur vinden. 

Het is de bedoeling dat u dit e-mailadres in uw boekhoudpakket aanpast. Het e-mailadres zal dan tijdens de volgende import in Payt toegevoegd worden. 

Nota bene; houdt er rekening mee dat Payt alleen de gegevens vernieuwt van debiteuren die op dit moment een openstaande post hebben.

Heeft u het antwoord gevonden?