In de afgelopen weken is Payt weer op verschillende manieren vernieuwd. In deze update leest u onder andere meer over:

  • Filter "Mogelijke boekingsfout"
  • "Hoofdsom betaald" als filter onder Attentie
  • Inzicht in handelingen van gebruikers
  • Betalingsregeling toont factuur- en zaaknummers

Filter "Mogelijke boekingsfout"

Vanaf nu worden facturen waarop teveel is geboekt in het filter "Mogelijke boekingsfout" getoond, onder Attentie. Dit filter kunt u vinden op de overzichtspagina van uw facturen. 

Facturen waarop teveel is geboekt worden gepauzeerd met de melding 'Er is teveel geboekt op deze factuur'. Deze melding is terug te vinden in de tijdlijn van de factuur. 

"Hoofdsom betaald" als filter onder Attentie

"Hoofdsom betaald" bij incassozaken is niet langer te vinden onder Status, maar wordt getoond als filter onder Attentie. De keuze die u vervolgens dient vast te leggen is: de incassokosten zijn al betaald maar moeten nog worden geregistreerd of de incassokosten worden kwijtgescholden of de zaak moet worden hervat om de incassokosten nog te achterhalen.

Inzicht in handelingen van gebruikers

Om de transparantie binnen Payt te verhogen, kunt u bij steeds meer handelingen in de tijdlijn zien wie deze handeling ondernomen heeft. Zo kunt u bij incassozaken voortaan zien wie de zaak gepauzeerd, hervat of gesloten heeft. 

Ook kunt u op factuurniveau zien wie een stap opnieuw ingepland heeft. Hiervan verschijnt een notificatie inclusief de naam van de gebruiker in de tijdlijn.

Betalingsregeling toont factuur- en zaaknummers

Wanneer een betalingsregeling is aangemaakt, worden vanaf nu ook alle factuurnummers en zaaknummers die hierin opgenomen zijn, genoemd. Dit wordt naar de klant gecommuniceerd en in de tijdlijn van elke factuur zoals onderstaand weergegeven.

Heeft u het antwoord gevonden?